ПОРТФОЛІО


Назва навчальної теми

Взаємозв’язок людини з флорою та фауною 

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Природознавство та інформатика.

Вік учнів, клас

3 клас, 8-9 років

Стислий опис проекту 

Проект присвячений темі: «Взаємозв’язок людини з флорою та фауною», цей проект розрахований на учнів початкових класів, на вік 8 – 9 років. 

План вивчення теми 

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

На початку роботи над проектом учні заповнюють ЗХД-таблицю, в якій наводять відомості про те, що вони розуміють, чого вони хочуть досягти, показують свої попередні знання щодо основних термінів теми, що вивчається. Учитель проводить декілька разів оцінювання навчальних потреб учнів для того, щоб з’ясувати попередні знання учнів з цієї теми за презентацією для проведення мозкової атаки. Учні ведуть щоденник спостережень впродовж всього виконання проекту та постійно працюють над таблицею З-Х-Д, поступово доповнюють її. Цей документ допомагає вчителю відслідковувати, як саме іде процес навчання учнів. Учнівські роботи, створені на комп’ютері,будуть оцінюватися за окремими формами оцінювання. Під час створення блогу учні використовують Контрольний список та Форму оцінювання для блогу. Також використовуватимуться форми взаємооцінювання (опитувальник) та самоцінювання. Тематична оцінка виставляється із врахуванням всіх результатів оцінювання, береться до уваги і самооцінювання.

Діяльність учнів та вчителя

Під час участі в проекті учнями був створений власний блог який присвячений темі: «Взаємозв’язок людини з флорою та фауною» на якому розміщені три сторінки та опитувальник.
1 група: Соціологи
         Діяльність групи: розробляють питання для опитування та розміщують їх в мережі.
2 група: Екологи
         Діяльність групи: підбирають матеріал по темі та оформлюють його в презентації.
3 група: Дослідники
         Діяльність групи: підбирають матеріли про цікаві факти із життя рослин та тварин занесених до Червоної книги.
4 група: Редактори
         Діяльність групи: редагують та розміщують матеріал на сайті.
5 група: Науковці
         Діяльність групи: створюють публікацію на тему порятунку флори та фауни.
Учитель: на початку роботи пропонує переглянути учням власнупрезентацію, яка містить ключове, тематичні, змістовні запитання проекту. Пояснює, що він очікує від співпраці; ділить учнів на групи та дає кожній групі свою назву, та своє завдання, також проводить вступний тест, щоб дізнатися про базові знання учнів; обговорюють основні запитання, та працюють з таблицями «ЗХД».  Під час роботи над проектом вчитель проводить консультації за потребою. Наприкінці роботи над проблемою учні демонструють та захищають власну презентацію, проходять знову опитування та працюють з таблицями ЗХД.
Робота над проектом закінчується «Круглим столом».

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Пащенко Олена Анатоліївна

Фах, навчальний предмет

вчитель початкових класів

Навчальний заклад

Ніжинська ЗОШ І-І ступенів №12

Місто\село, район, область

Ніжин, Чернігівська область

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

25-29 листопада 2013 року

Місце проведення тренінгу

ЧОІППО ім. Д.Ушинського

Тренери

Літош Юрій Миколайович, Дягло Наталія Валеріївна 

Немає коментарів:

Дописати коментар